Spørsmål og svar om feil, retur, angrerett

Det er feil på min leveranse. Hva gjør jeg?
Dersom det er skader på leveransen eller det er andre mangler, sørg for at du påfører det på fraktbrevet og får sjåfør til å signere på at leveransen er skadet. Noter også omfanget av skaden og ta gjerne bilder. Send umiddelbart epost til oss med informasjon og bilder, så tar vi kontakt med instrukser på neste steg.
Jeg ønsker å returnere varene. Hva gjør jeg?
Hvis du ønsker å benytte angreretten, så følge instruksene på angrerettskjemaet som fulgte med leveransen. Hvis du ikke har den, vennligst ta kontakt pr post. Ikke send varene i retur uten å følge instruksene eller fått direkte melding fra oss om hvordan du skal returnere varene.
Kan jeg returnere hundefor, kattefor og snack som er åpnet?
Det er ikke mulig å returnere hundefor, kattefor og snack produkter som er åpnet.
Kan jeg la være å hente postpakken når jeg angrer på kjøpet?
Nei, du kan ikke la være å hente postpakken når den er sendt ut. Du må hente pakken, følge angrefrist prosedyrene og returnere i henhold til instruks.